Wegens een storing is de persoonlijke omgeving Mijn Tellius op dit moment niet bereikbaar. We werken hard aan een oplossing. Wij kunnen nog niet aangeven wanneer het inloggen weer mogelijk is. Onze excuses voor het ongemak. Heeft u een vraag? Of wilt u iets doorgeven? Stuur ons dan een e-mail: hypotheken@tellius.nl.
Bij het verkopen van uw huis kunt u uw hypotheek aflossen of neemt u uw hypotheek mee naar het volgende koophuis.
Wij helpen u graag als u problemen krijgt met het betalen van uw hypotheek. Het is belangrijk om zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen of een email te sturen. Daarnaast bieden we ook informatie aan als u betalingsproblemen heeft.
Een hypotheekadviseur kan een vast bedrag vragen of werkt op een uurtarief. Ook kan het zijn dat een hypotheekadviseur op een abonnement basis werkt.
Kijk bij onze Klantenservice bij Veelgestelde vragen of kijk daar hoe u ons kunt bereiken om uw vraag persoonlijk aan ons te stellen.