Maakt u zich zorgen dat u uw maandlasten (tijdelijk) niet kunt betalen? U kunt op ons rekenen, lees hier hoe.

Wat is er mogelijk ten tijde van deze crisis?

Hoe kan ik uitstel van betaling aanvragen?

Wilt u bekijken wat uw mogelijkheden zijn? Neem direct contact op met de afdeling Preventief Beheer via e-mail: preventiefbeheer@tellius.nl.

Hoe wordt uitstel van betaling mogelijk gemaakt?

De Belastingdienst geeft u en ons de ruimte om in deze situatie tijdelijk andere betaalafspraken te maken. Wij bekijken samen met u wat de mogelijkheden zijn. Uw adviseur kan u hierbij ook helpen.

Als ik afspraken heb gemaakt of uitstel van betaling heb gekregen, wanneer moet ik dan de niet betaalde maandtermijnen terugbetalen?

De afspraken zijn tijdelijk. Betaalt u tijdelijk minder? Of krijgt u uitstel van betaling? Dan loopt u een achterstand op. Natuurlijk moet u deze ook weer zo snel mogelijk inhalen. Ook hierover maken we u afspraken. 

Wat kan ik doen om financiële problemen te voorkomen?

Wij kunnen natuurlijk niets beloven. Wij kennen tenslotte uw persoonlijke situatie niet. Maar we willen u natuurlijk wel op weg helpen. 

Vul een inkomsten en uitgavenformulier in. Dit kan u helpen om goed het verschil in beeld te hebben van voor en na de maatregelen. 

Neem contact met ons op om uw mogelijkheden te bespreken. Mail ons uw vraag: preventiefbeheer@tellius.nl. Hou de aanpassingen en ontwikkelingen op deze site en van de overheid in de gaten