Real-time uw hypotheekaanvraag volgen

Log met uw aanstellingsnummer in op Mijn Leninginzicht voor adviseurs.

Maakt uw klant gebruik van onze verhuisregeling? Volg de instructie van uw adviessoftware

Met onze verhuisregeling kunnen klanten hun huidige gunstige rente meeverhuizen naar hun nieuwe woning.

Voorkom vertraging: dien de HDN aanvraag in als ‘meeneemaanvraag’
U dient een aanvraag voor de verhuisregeling in via uw eigen adviessoftware. Het is belangrijk dat u de HDN aanvraag als ‘meeneemaanvraag’ indient. We hebben de instructies van de verschillende adviespakketten voor de verhuisregeling voor u onder elkaar gezet.

Bekijk hier de instructies van uw adviespakket:

Adviesbox
Figlo
Dias
Findesk

Goed om te weten: Voorkom vertraging en volg direct de instructies van uw adviespakket. Het vermelden in de vrije tekst dat het om een ‘Verhuizer’ gaat is niet langer voldoende.

Hoe gaat Tellius om met taxaties?

Lees meer over welke waardebepalingen wij toestaan. 

Ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid

Wilt u een verzoek voor ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid opsturen? Wordt de hypotheek niet verhoogd? Vul dan het aanvraagformulier in. In onze checklist kunt u zien welke documenten wij nodig hebben.

Moet de hypotheek verhoogd worden? Stuur dan uw aanvraag, zoals u gewend bent, via uw adviessoftware. U moet hiervoor wel een aanstelling bij ons hebben.

Contact

Algemeen
020 318 96 00
hypotheken@tellius.nl

Postadres:
Postbus 2030
3000 CA Rotterdam

Bezoekadres:
MediArena 5-8
Amsterdam-Duivendrecht

Beheer
010 242 20 90

Preventief Beheer
020 606 55 06
preventiefbeheer@tellius.nl

Accountmanagers
We werken met 3 regioteams. De accountmanager van uw regio vindt u hier