Belangrijke documenten voor adviseurs
Ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid
Wilt u een verzoek voor ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid opsturen? Wordt de hypotheek niet verhoogd? Vul dan het aanvraagformulier in. In onze checklist kunt u zien welke documenten wij nodig hebben.
- Aanvraagformulier Ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid
- Checklist (en SEPA) Ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid
Moet de hypotheek wel verhoogd worden? Stuur dan uw aanvraag, zoals u gewend bent, via uw adviessoftware.
Meer informatie over ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid vindt u hier.
Nieuws
Nieuws - 23 november 2020
Onze klanten zijn verhuisd
Het is zo ver. We hebben onze hele portefeuille verhuisd naar ons nieuwe hypothekensysteem.
Met dit systeem zijn wij in staat om in de toekomst goed en snel de behoeftes van onze klanten in te vullen. Én alle klanten krijgen nu toegang tot hun persoonlijke klantportal: Mijn Tellius. Daarmee geven we ze meer grip op en inzicht in hun hypotheek.
De verhuizing heeft voor sommige klanten gevolgen voor hun hypotheek. Zij hebben daarover een brief gekregen. De informatie die wij onze klanten geven, delen we hieronder ook met u. Het gaat tenslotte over onze gezamenlijke klant.
Naar de speciale pagina over de verhuizing naar het nieuwe hypothekensysteem
Nieuws - 5 november 2020
We verhuizen alle klanten naar ons nieuwe hypothekensysteem
Het moment is bijna daar. We verhuizen de hele portefeuille naar ons nieuwe hypothekensysteem. Dit heeft natuurlijk belangrijke gevolgen. Wij vinden dat u die moet weten, het gaat over onze gezamenlijke klant.
Ga snel, op deze website, naar:
Contact
Algemeen
020 318 96 00
hypotheken@tellius.nl
Postadres:
Postbus 59098
1040 KB Amsterdam
Bezoekadres:
Gatwickstraat 1
Amsterdam
Beheer en Intensief Beheer
020 318 96 00
Regulier beheer whb@tellius.nl
Depot (declaratie/vragen) depot@tellius.nl
Incasso vragen klantbeheer@tellius.nl
Intensief Beheer ib@tellius.nl
Accountmanagers
We werken met 3 regioteams. De accountmanager van uw regio vindt u hier