Ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid 

Wilt u een verzoek voor ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid opsturen? Wordt de hypotheek niet verhoogd? Vul dan het aanvraagformulier in. In onze checklist kunt u zien welke documenten wij nodig hebben.

Moet de hypotheek wel verhoogd worden? Stuur dan uw aanvraag, zoals u gewend bent, via uw adviessoftware.

Meer informatie over ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid vindt u hier

Nieuws

Nieuws - 23 november 2020

Onze klanten zijn verhuisd

Het is zo ver. We hebben onze hele portefeuille verhuisd naar ons nieuwe hypothekensysteem.

Met dit systeem zijn wij in staat om in de toekomst goed en snel de behoeftes van onze klanten in te vullen. Én alle klanten krijgen nu toegang tot hun persoonlijke klantportal: Mijn Tellius. Daarmee geven we ze meer grip op en inzicht in hun hypotheek.

De verhuizing heeft voor sommige klanten gevolgen voor hun hypotheek. Zij hebben daarover een brief gekregen. De informatie die wij onze klanten geven, delen we hieronder ook met u. Het gaat tenslotte over onze gezamenlijke klant.

Naar de speciale pagina over de verhuizing naar het nieuwe hypothekensysteem

Nieuws - 5 november 2020

We verhuizen alle klanten naar ons nieuwe hypothekensysteem

Het moment is bijna daar. We verhuizen de hele portefeuille naar ons nieuwe hypothekensysteem. Dit heeft natuurlijk belangrijke gevolgen. Wij vinden dat u die moet weten, het gaat over onze gezamenlijke klant.

Naar de speciale pagina over het nieuwe hypothekensysteem

Nieuws - 23 maart 2020

Tellius heeft maatregelen genomen om de gevolgen van mogelijke coronabesmettingen te beperken.

Onze ‘winkel’ blijft gewoon open maar een groot deel van onze collega’s werkt vanuit huis. Wacht u aan de telefoon wat langer dan u van ons gewend bent? U kunt uw vraag ook stellen via e-mail: hypotheken@tellius.nl. Noemt u in die e-mail alstublieft uw contactgegevens, het hypotheeknummer en uw vraag. Daarmee kunnen wij u sneller helpen.

Op onze speciale corona-pagina leest u meer over de maatregelingen en de oplossingen die we u en uw klanten bieden. 

Contact

Algemeen
020 318 96 00
hypotheken@tellius.nl

Postadres:
Postbus 59098
1040 KB Amsterdam

Bezoekadres:
Gatwickstraat 1
Amsterdam

Beheer en Intensief Beheer
020 318 96 00
Regulier beheer whb@tellius.nl
Depot (declaratie/vragen) depot@tellius.nl
Incasso vragen klantbeheer@tellius.nl
Intensief Beheer ib@tellius.nl

Accountmanagers
We werken met 3 regioteams. De accountmanager van uw regio vindt u hier

Let op!

Per 1 november 2016 stopt Tellius Hypotheken voorlopig met het verstrekken van hypotheken aan nieuwe klanten.

In deze FAQ vindt u de meest gestelde vragen over dit onderwerp.
De brief aan onze klanten, leest u hier.