Wilt u een ander rekeningnummer doorgeven voor uw maandelijkse incasso? Dat kan via Mijn Tellius. Bekijk het stappenplan. 

Stappenplan: aanpassen rekeningnummer

  1. Log in op Mijn Tellius.
  2. Kies in het menu ‘U regelt het zelf online’ voor ‘Incassorekening aanpassen’.
  3. Download het SEPA machtigingsformulier. Vul het formulier volledig in en onderteken het.
  4. Vul uw nieuwe rekeningnummer in het veld ‘Rekeningnummer’ en klik op ‘Kies uw bestand’ om het SEPA machtigingsformulier naar ons te sturen. Klik op verzenden. U krijgt van ons een e-mail als wij uw rekeningnummer hebben aangepast.
> Hoe log ik in op Mijn Tellius?

U heeft een welkomstbrief van ons ontvangen. Daarin vindt u een activatiecode en stappenplan hoe u kunt inloggen op Mijn Tellius

> Ik ben de activatiecode voor Mijn Tellius kwijt

Heeft u een brief van ons ontvangen met de activatiecode, maar bent u deze kwijt?
Geen punt. U kunt per e-mail een nieuwe activatiecode aanvragen: beheer@tellius.nl