Wilt u een ander rekeningnummer doorgeven voor uw maandelijkse incasso? Dat kan via Mijn Tellius. Bekijk het stappenplan.
Stappenplan: aanpassen rekeningnummer
- Log in op Mijn Tellius.
- Kies in het menu ‘U regelt het zelf online’ voor ‘Incassorekening aanpassen’.
- Download het SEPA machtigingsformulier. Vul het formulier volledig in en onderteken het.
- Vul uw nieuwe rekeningnummer in het veld ‘Rekeningnummer’ en klik op ‘Kies uw bestand’ om het SEPA machtigingsformulier naar ons te sturen. Klik op verzenden. U krijgt van ons een e-mail als wij uw rekeningnummer hebben aangepast.
> Hoe log ik in op Mijn Tellius?
U heeft een welkomstbrief van ons ontvangen. Daarin vindt u een activatiecode en stappenplan hoe u kunt inloggen op Mijn Tellius.
> Ik ben de activatiecode voor Mijn Tellius kwijt
Heeft u een brief van ons ontvangen met de activatiecode, maar bent u deze kwijt?
Geen punt. U kunt per e-mail een nieuwe activatiecode aanvragen: beheer@tellius.nl.